• Drukuj

Projektowanie systemów kontroli dostępu

Planowanie instalacji

Systemy kontroli dostępu, które montujemy u klientów, są dobierane przez specjalistów z zakresu wdrażania tej technologii. Decyzje podejmowane przez naszych pracowników mają swoje oparcie w informacjach zebranych wcześniej na miejscu, a także podczas rozmowy z klientem. Specjaliści z firmy Krysta dysponują bardzo dużą wiedzą branżową i bogatym doświadczeniem zawodowym. Wpływa to na trafność podejmowania decyzji przy wyborze i projektowaniu konkretnych elementów systemu kontroli dostępu. W pracach za cel stawiamy sobie spełnienie wszystkich oczekiwań odbiorcy. Bierzemy także pod uwagę późniejszą możliwość rozbudowy systemu kontroli dostępu i jego integrację z innym systemem (w tym z instalacją odpowiedzialną za rejestrację czasu pracy i systemem alarmowym).

Odległość nie gra roli

Zastosowanie w systemach kontroli dostępu połączeń internetowych umożliwia stworzenie rozbudowanej sieci. Swoim zasięgiem może ona objąć obiekty budowlane, które znajdują się w dowolnej odległości. Dzięki takiemu rozwiązaniu osoba, która dysponuje kartą plastikową w systemie kontroli dostępu, może korzystać z różnych pomieszczeń na wielu obszarach.

Przepustki czasowe

Możliwości systemów kontroli dostępu pozwalają m.in. na wydawanie specjalnych przepustek czasowych albo wyznaczanie siatek godzin, w czasie których dany pracownik ma dostęp. Możliwe jest również takie zaprojektowanie systemu, aby każdego dnia do serwera były przekazywane informacje na temat korzystania z pomieszczenia (np. laboratorium czy magazynu) przez daną osobę – o której godzinie z niego korzystała i przez jak długi czas.